Official 20.

Hai, assalamualaikum dan salam sejahtera rodong-rodong belaka. Apa kabar gamok nyer. Haha.
Haih. Gembira di hati tak terkata. Nak tahu kenapa? Because from today, i am officially 20. Hahaha. 11/11 tarikh keramat. Kata nya. Hahaha. Cukup 20 tahun aku hidup didunia ini. Alhamdulillah masih boleh bernafas dan sihat hendak nya. Urusan hari ini semua nya berjalan lancar. Alhamdulillah. Hadiah terbaik untuk hari lahir aku hanya cukup lah mendapat keberkatan dari Allah S.W.T.

And i'm just wishing to be good and excellent son and student to both my parents and teachers. Tak lupa juga berharap dapat menambah amalan-amalan baik seharian. Di kesempatan ini juga, saya ingin mengucapkan selamat tahun baru for muslim. Kan dah masuk Muharram ini kan. Hehehe. Sekian. Semoga berjumpa lagi. Kepada rodong-rodong sekalian, maafkan saya kalau ade salah dan silap yek. Halalkan makan minum saya. ^_^


Comments

  1. Yes I'm just such a bad friends. Sorry, it's my bad. I totally forgot about your birthday. Sorry again.

    Happy belated birthday Aizuddin.

    Semoga dipanjangkan umur, dimurahkan rezeki, dipermudahkan segala urusan dan berjaya perolehi dalam setiap apa yang kau inginkan. Semoga menjadi anak yang soleh, kawan yang sentiasa ada pada setiap ketika, abang yang kuat semangatnya juga hamba Allah yang sentiasa taat dalam perintahNya. Semoga terus kuat dalam setiap dugaan.

    No more teen. But still, we are young. Lewls.

    ReplyDelete
    Replies
    1. No. you're not. Being my friend is good enough for me. Terima kasih untuk ucapan tu. Hehehe. Amin. In Shaa Allah. Wishing be good too. Hehe. Yup. No more teen but still young. Forever. Eh? Hahaha.

      Delete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Final??? Lumrah Siswa

Zaiton Sameon

Memilih yang terbaik...