Bulan Mengambang.

Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Ye. Bulan mengambang. Aku adalah peminat setia kepada bulan mengambang. Bentuk nya yang bulat sempurna. Itulah ciptaan Allah. Warna kekuningan nya itu, cukup indah aku rasa. Kecerahanya yang kadangkala menerangi malam kita walaupun dengan sedikit sahaja cahaya nya.

Yup, aku memang suka bulan mengambang. Dicampur dengan angin yang sepoi-sepoi bahasa. Huhuhu. Suasana yang cukup menenangkan hati ini. Masya-Allah. Itulah ciptaan Allah.

Mahu sahaja aku tatap bulan sepanjang malam. Tapi tak boleh. Nampak weird sangat. Hehehe. Aku un tak tahu kenapa aku suka pada bulan. Tapi yang aku tahu, ia cukup indah untuk aku melihat dan mengerti, betapa besar nya kekuasaan Allah.

                                                                     
 

Comments

Popular posts from this blog

Final??? Lumrah Siswa

Zaiton Sameon

Memilih yang terbaik...